top of page

LT Ievos istorija - kaip (ne)papulti į kultą

Updated: Jan 3


Tai istorija, kurią reikia išgirsti visiems, ką pasiekė kvietimas dalyvauti Mukan Ranko arba jo mokinių ceremonijose.

 

Su Mukan Ranko mokiniais kelionę pradėjau 2018-2019 metais. Tai labai šviesūs ir atsidavę žmonės, kurie visa širdimi tiki, kad tarnauja aukštesniam tikslui ir dirba iš vien su Kristaus sąmone. Kai kurie su Roger Bordales yra jau ilgiau nei 10 metų, todėl susijungimas su šiuo "mokytoju" yra ypač stiprus.

 

Kai pradėjau lankytis Mukan Ranko mokinių ceremonijose mane labai sužavėjo profesionalus darbas, kurio dar neteko matyti jokioje kitoje ceremonijoje, o jų prieš tai turėjau labai daug, įvairiausiose vietose su skirtingomis medicinomis, taigi patirties sukaupta tikrai nemažai, kad galėčiau įvertinti tikrai nepaprastos kokybės ir tikslų darbą. Įrankiai, kuriuos naudoja Mukan Ranko mokiniai yra tikrai meistriški. Pirmais metais jo mokiniai padėjo išvalyti netvarkingą kitų šamanų darbą, neutralizuoti kitų augalų energijas ir labai subalansuoti struktūras.

Tačiau jau pačioje pirmoje ceremonijoje, kurioje dalyvavau su jo mokiniais aš sutikau kažkokią prieš mane atsistojusią šviesos būtybę, kuriai prisiekiau tarnauti, nes tiesiog taip jautėsi tuo metu, tarsi turiu prisiekti tarnauti aukštesnėms jėgom. Tik vėliau supratau, kad per mokinių ceremonijas į salę taip pat ateina ir Rogeris ir išsirenka žmones, kuriuos vėliau kviečia į Peru ir yra visa schema, kaip prisirišti žmones, kad jie prarastų savarankiškumą ir būtų priklausomi nuo jo... Taip pat man visada buvo labai keista, kad ceremonijų metu aš matau tamsias vizijas, tarsi viską dengtų kažkokia tamsa... Tačiau nekreipiau į tai dėmesio, nes mokinių darbas buvo tikrai labai efektyvus.

 

Taigi labai nuosekliai lankiausi mokinių ceremonijose. Griežtai atsisakiau darbo su kitais šamanais ar medicinomis. Nieko negalima maišyti, nieko daryti savarankiškai. Labai svarbi susilaikymo nuo seksualinių santykių dieta. Nuosekliai lankiausi ceremonijose, laikiausi dietos, labai rimtai priėmiau šį darbą. Per pora metų įvyko daug pokyčių. Galiausiai pajaučiau, kad noriu skirtis su savo vyru ir pajaučiau stiprų kvietimą būti šamane ir vykti į Peru. Šį kvietimą jaučiau jau ankščiau, tačiau tik po kelių metų visos aplinkybės atvedė prie to, kad galiausiai ryžausi nuspręsti vykti, nes tiesiog atrodė, kad visas gyvenimas pradėjo griūti... Šamanai vis kalbėjo, kad jau seniai manęs laukė.

 

Noriu atkreipti dėmesį, kad šamaninis kelias būnant šioje sektoje atrodo tikra šventenybė ir didžiausia siekiamybė. Pažvelgus į Mukan Ranko mokinius jie atrodo super tyri ir tiesiog dieviškumo įsikūnijimai. Taigi norisi tapti vienu iš jų, norisi būti šventu ir be nuodėmės, tačiau kaip paaiškėjo vėliau tai yra didžiulė manipuliacija... Pradeda atrodyti, kad esi ypatingas ir išskirtinis, nes esi pakviestas eiti šiuo keliu. Mukan Ranko mokiniai patys yra patekę į šiuos spąstus, jie nesuvokia kur jie yra ir šventai viskuo tiki. Tai jų gyvenimo pamatas.

 

Po maždaug 3 metų lankymosi pas Mukan Ranko mokinius ceremonijose aš pagaliau gyvai susitikau su "maestro", kai jis atvyko į Europą. Pirmas susitikimas buvo labai labai įspūdingas. Galima sakyti aš dėl jo pamečiau galvą, nesupratau kas vyksta. Ceremonijos metu, jis mane realiai pabučiavo ir ant piršto užmovė žiedą (energetinį). Taip pat po ceremonijos atėjo pagulėti prie manęs. Tuo metu tai atrodo tikrai vau! Jaučiausi labai ypatinga ir mylima. Atrodė, kad iš tikrųjų būsiu jo žmona ir šamanė. Dabar kai rašau tikrai atrodo juokingai, bet suvokite, kad tuo metu yra naudojama labai stipri magija ir apžavai su ajavaskos pagalba, taigi labai sunku atskirti tiesą. Aš juo patikėjau 110% procentų ir absoliučiai apsisprendžiau visą savo gyvenimą atiduoti jam ir kas svarbiausia. Visą savo turtą nuo šiol taip pat skirti jam! Nes jis to vertas! Jis Dievo dovana pasauliui. Tai man jautėsi ir atrodė labai natūraliai.

 

Nors tuo metu, kol jis buvo Europoje mano pažįstama moteris iškart po ceremonijos su ašaromis akyse, labai pasimetusi, man prisipažino, kad naktį jai buvo atliktas specialus gydymas ir "maestro" mylėjosi su ja, taip "padovanodamas" jam savo sėklą, kaip labai stiprios dvasinės evoliucijos dovaną ir ji už tai turėjo susimokėti 30'000 EUR. Tuo metu raminau savo protą ir tiesiog pasikalbėjau su esamomis šamanėmis, kas čia per dalykas ir jos patvirtino, kad jis kartais daro tokius dalykus norint išspręsti problemas visoje giminėje ir netgi vyro pusėje. Iš tikrųjų buvau tiek stipriai juo patikėjusi ir tokia susižavėjusi, kad tuo metu kažkaip atrodė logiška ir netgi pati buvau atvira patirti tokį dalyką. Atrodė tikrai labai stebuklinga ir ypatinga, todėl veikiant patiems stipriausiems apžavams, aš vis tiek buvau pasiryžusi vykti į Peru, netgi sužinojusi tokį faktą.

 

Visi, kas bent kiek bandė man parodyti, kad galbūt yra kitaip nei man atrodo, man atrodė, kaip didžiausi tamsos atstovai apsėsti demonų. Realiai jų medicina veikia būtent taip, sukuria labai stiprų atskirumą su kitais. Visi aplinkui yra prastesni, blogesni, mažiau profesionalūs ir tai yra pirmas sektos požymis, bet to pradžioje suvokti tikrai neįmanoma...

 

Taigi atėjo laikas mano Peru kelionei. Prieš vykstant kilo labai daug abejonių ir nesklandumų. Nepavyko nusiimti visų pinigų, kuriuos norėjau duoti Mukan Ranko. Už mėnesio dietą, tuo metu buvau pasiryžusi sumokėti 10'000EUR. Išvykau per užtemimą, atidėjo lėktuvą. Beje, primą kartą kai planavau vykti, nepavyko, tiesiog bilietai buvo atšaukti. Su manimi išvyko ir viena mano geriausių draugių, su kuria susitarėme susitikti Limos oro uosto viešbutyje.

 

Neužilgo jau buvome Pucalpoje ir norėjome pirmą naktį praleisti patogiame viešbutyje, bet "maestro" primygtinai reikalavo, kad apsistotume pas jį namuose, nes viešbutyje yra blogos energijos. Nuvykome pas jį į namus, kur buvo labai baisios sąlygos, nebuvo vandens, tiesiog baisu... Kambariai atskirti užuolaidomis, nors taip įprastai gyvena Pucalpos žmonės, tačiau mums tai tikrai atrodė siaubingai. Na bet esame pasiryžusios dietai, taigi viena naktis tokiomis sąlygomis nieko baisaus. Kitą dieną vykome į džiungles. Jautėmės labai džiaugsmingai. Artėjo mano gimtadienis. Atrodė, kad pagaliau grįžau namo, kad esu ten kur turiu būti.

 

Plaukėme laivu ir atvykome į Mukan Ranko stovyklą, kuri yra pastatyta iš mokinių pasiskolintų pinigų, kuriuos jie tiesiog pasiskolina iš žmonių, kurie lankosi jų ceremonijose. Aš pati jau buvau atsidavusi apie 5000EUR mokiniams, kurie prašė pagalbos būnant Peru.

 

Jausmas atvykus dviprasmiškas. Gamta labai graži ir įkvepianti, tačiau buvimas pagrindinėje erdvėje, kur yra valgomasis ir Mukan Ranko lovą labai keistas... Didelis iš lapų padarytas stogas ir per vidurį kabo kryžius. Aš nežinau ar kažkada buvau mačiusi kažkokia dokumentiką, apie džiunglėse įsikūrusią sektą ir joje buvo panašus vaizdas ar iš kur, man tas kryžius labai keistai atrodė...

 

Visi atvykę turi patys sau įsikurti namelį, tai reiškia nusipirkti čiužinį, tinklelį nuo uodų, patalus, rankšluosčius, viską. Nesvarbu kiek moki, bet šitą turi pasidaryti pats ir kadangi tik dabar atvykome ir dar neturime įsirengtų namelių, tai mums laikinai apgyvendino pagrindinėje erdvėje ir davė miegoti "maestro" lovą, nes jis vis tiek čia nenakvoja.

 

Nebuvo iš anksto suplanuoto ceremonijų grafiko. Viskas vyksta taip, kaip pasako "maestro", taigi neaišku kada bus kita ceremonija. Be mūsų stovykloje dar buvo keletas europiečių ir kiti Mukan Ranko mokiniai.

 

Gyvenome bendroje erdvėje, kur naktį lakstydavo žiurkės, nes virtuvėje buvo pilna maisto. Kartais jos užbėgdavo ir ant mūsų lovos. Neužilgo aš labai susirgau. Man stipriai pradėjo skaudėti kairę pusę, galvojau vyksta procesai. Kosėjau, buvo pakilusi temperatūra... Tikrai labai nemalonu. Viena dieną į stovyklą atvyko "maestro" ir visų kitų žmonių akivaizdoje man padarė masažą, kad pasveikčiau, kurio metu po maike prabraukė per mano nuogas krūtis. Visi matė, bet niekas nereagavo. Nes viskas, ką daro "maestro" yra šventa. Na man irgi tuo metu nelabai rūpėjo, nes norėjau pasveikti, o jeigu tai padės, tebūnie. Ir iš tikrųjų kitą dieną jaučiausi žymiai geriau.

 

Noriu pabrėžti, kad įrankiai naudojami Mukan Ranko yra tikrai labai veiksmingi ir galingi. Kitu būdu jis net nebūtų galėjęs sukurti to, ką turi dabar. Daugybę šviesių žmonių, kurie juo pasitiki besąlygiškai ir skolinasi iš kitų, kad duoti pinigus jam. Jis gali padaryti daug dalykų ko žmogus nori ir prašo, todėl gavus rezultatus labai lengva juo tikėti.

 

Mums vis buvo žadama, kad šiąnakt jau bus ceremonija, bet ji vis neįvykdavo. "Maestro" pats jautėsi prastai, stipriai kosėjo, jautėsi, kad yra įtampa tarp jo ir kai kurių jo mokinių vyrų. Labai aiškia jutosi pavydas iš vieno jo mokinio, kuris tiesiog pavydėjo naujo moterų antplūdžio "maestro", nes jau žinojo, ką jis su jomis darys...

 

Beje, stovykloje yra labai griežta tvarka. Jeigu moteriai yra mėnesinės, ji negali ne tik dalyvauti ceremonijoje, bet netgi praustis po tuo pačiu dušu, kaip kiti stovyklos gyventojai, taip pat negali eiti į bendras erdves ir maistą turi gamintis atskirai. Vėliau sužinojau, kad ajavaskos bendruomenėje yra sakoma, kad reikia saugotis šamano, kuris moterims neleidžia dalyvauti ceremonijoje per mėnesines, ypač moterims reikia būti atsargioms su tokiu "šamanu". Keistai žiūrėjau į šį faktą, bet priėmiau kaip jų unikalią tvarką, kaip ir visą kitą.

 

Reikia suprasti, kad dauguma Mukan Ranko mokinių nėra patyrę ceremonijų su niekuo kitu. Tai yra jų pirmasis ir vienintelis šamanas, taigi jie neturi su kuo palyginti, kaip iš tikrųjų vyksta kitur, todėl viskas jiems atrodo labai normalu ir priimtina. Taip pat iš "maestro" jie gauna labai daug įrankių ir mokymų, kaip valdyti mediciną, būtent dėl to, jie yra jam taip be galo atsidavę.

 

Taigi artėjo ceremonijos diena. Tai buvo mano gimtadienio išvakarės. Tačiau dienos metu "maestro" mokinys pranešė, kad vis dėl to Mukan Ranko neatvažiuos ir jis ves mums ceremonija. Kažkur viduje apsidžiaugiau, kad vis dėl to jis neatvažiuos. Atrodo giliai viduje vis tiek buvo intuityvus žinojimas, kad kažkas čia negerai, kad ir kaip veikia stipri magija. Prieš pat ceremoniją prieš mane ant žemės atsitūpė didžiulis laumžirgis. Tai yra labai staigaus pokyčio simbolis, dar nesupratau apie ką tas pokytis bus...

 

Taigi žengėme į ceremonijos erdvę, visi sakraliai pasipuošę ir nusiteikę gerti mediciną. Prieš pat geriant mediciną, pasigirdo variklio garsas ir pasirodė šviesos. Atvažiavo Mukan Ranko. Viduje kažkas labai išsigando... Pradėjome ceremoniją ir pradžioje jis po vieną pasikvietė į lauką mane ir mano draugę. Kai išėjau pirmą kartą, jis sėdėjo ant hamako, paprašė, kad atsisėsčiau šalia. Medicina dar veikė labai silpnai, todėl puikiai viską supratau. Jis tiesiog pūtė mapacho į mano pilvą ir atrodė, darė kažkokį valymą, na o mano intencija ir buvo kūno gydymas, taigi tikrai atrodė viskas gerai. Padėkojau ir grįžau atgal į salę. Po kiek laiko pakvietė mano draugę, ji užtruko šiek tiek ilgiau, bet taip pat grįžo. Medicina jau veikė pakankamai stipriai ir tuomet išgirdau, kad jis vėl į lauką kviečia mane. Buvai tikrai gilioje būsenoje, viskas atrodė labai gražu, juk jau mano gimtadienis! Mukan Ranko pradėjo man dainuoti specialią augalų dainą, taip vadinamą Icarą. Kadangi šiek tiek suprantu ispaniškai, supratau, kad ji buvo apie žvaigždes, todėl man labai patiko, sukausi ratu ir žiūrėjau į žvaigždėtą dangų. Tada staiga pradėjo atrodyti, kad jis visiškai giliai supranta mane ir mano sielą. Atrodo jaučia mano skausmą, jis mane apsikabino, aš pradėjau verkti, tačiau labai greitai jis mano verksmą nutraukė ir pasiūlė eiti paskui jį. Toje būsenoje atrodė kaip kažkoks super ypatingas nuotykis, jis vedė mane už rankos per džiungles ir atvedė į pagrindinį namą, kuriame nieko nebuvo. Atvedė mane į miegamąjį. Aš nesupratau, kaip pati nusirengiau, atrodė viskas normalu ir dabar mes mylėsimės. Viskas gerai. Aš atsiguliau. Jis pradėjo bučiuoti mano kūną. Jaučiausi pakankamai gerai ir atsipalaidavusi, tačiau kai priartėjo prie intymių vietų staiga pamačiau iš dangaus žaibišku greičiu besileidžiantį sakalą, kuris momentaliai mane pabudino. Aš atsisėdau ir pradėjau verkti. Atrodė, kad atsitokėjau iš kažkokios hipnozės. Kur aš esu, ką aš čia veikiu? Kas čia vyksta? Nors ir atrodo viską supratau, bet mano protas buvo tarsi užliūliuotas. Jis paprašė manęs apsirengti ir kad pas jį pakviečiau savo draugę. Aš išėjau viena, visiškame šoke. Kol dar susigaudžiau kaip grįžti į salę per tamsias džiungles...

 

Grįžusi jaučiausi super aiškiai, nors ir buvau su stipriu medicinos poveikiu. Aiškiau jautėsi aplink esančios energijos ir bandymai mane gąsdinti. Jaučiausi labai tvirtai savyje ir jaučiau labai daug pykčio dėl to, kas įvyko ir kaip buvo pasinaudota mano pasitikėjimu. Aš savo draugei pasakiau, kad "maestro" kviečia ją į kambarį, bet aš labai nerekomenduoju jai ten eiti. Mano draugė atsisakė. Tuomet buvo pakviesta kita mergina, ji nuėjo ir grįžo. Tuomet buvo pakviesta paskutinė mergina, kuri užtruko šiek tiek ilgiau, bet po kurio laiko taip pat grįžo. Pasirodo visoms merginoms buvo siūlytą tą vakarą mylėtis. Mergina sėdėjusi man iš dešinės, atsisakė, na o kita mergina nuėjusi pas "maestro" sutiko priimti šventąją dovaną į išsilaisvinimą. Jau pasibaigus ceremonijai mane pakvietė šamanė mergina pasikalbėti. Ji manęs paklausė kas nutiko, aš jai papasakojau. Ji kelis kartus man uždavė klausimą, bet tai vyko tavo vizijoje? Sakau, ne iš tikrųjų! Tęsiau pasakojimą, tuomet ji man vėl uždavė klausimą, bet tai juk vyko tavo vizijoje, taip? Sakau, ne! Iš tikrųjų vyko. Sakau aš noriu pasikalbėti su Rogeriu. Mes nuėjome į namą, bet jis labai kietai miegojo ir nėjo jo prikelti, todėl aš irgi nuėjau miegoti.

 

Ryte, mane prikėlė iš miegų ir pasikvietė pasiklabėti. Aš buvau labai gilioje būsenoje, ką tik po medicinos ir miego, buvo pakankamai sunku aštriai galvoti, todėl iš mano perspektyvos tikrai nebuvo pats tinkamiausias laikas pokalbiui, bet jie tai puikiai žinojo ir pasinaudojo proga paaiškinti visą situaciją, kaip gydimą ir kas viskas, kas vyko buvo reikalinga. Ant akių atsirado kažkokia migla ir iš tikrųjų kad ir kaip būtų keista patikėjau jais, atrodė, kad iš tikrųjų viskas gerai. Nuėjau ilsėtis į tą pačią lovą. Tačiau man atsigulus į ją grįžo visi prisiminimai ir aš vėl pradėjau verkti. Išlėkiau iš lovos su siaubu! Nubėgau pas savo draugę, pasakiau kad negaliu ilsėtis. Šamanė ir 'maestro" tuo metu dar buvo erdvėje, pamatė kas man nutiko, atsinešė aqua florido, kuris yra jų užkalbėtas šamaninis įrankis, davė man pauostyti ir vėl pasakė, kad viskas gerai. Šiandien juk mano gimtadienis, jie važiuoja į miestą man nupirkti torto, o aš galiu ruoštis persikelti daiktus į savo namelį, kuriame gyvensiu dietos metu. Vėl viską pavertė labai pozityviai, todėl tiesiog paleidau viską ir pradėjau tvarkytis, tam kad persikelti į namelį.

 

Ačiū mano dvasios vedliams ir angelams, tą dieną šamanė vairavusi automobilį kartu su "maestro" padarė lengvą avariją ir jie nebegalėjo atvykti į stovyklavietę. Aš turėjau daug laisvo laiko sau, su savo šamaniniais įrankiais, kuriuos naudoju savarankiškai, galėjau netrukdoma prisijungti prie savo kanalo ir gauti gyvybiškai svarbios informacijos! Mano dvasios vedliai parodė, kad man tučtuojau ryte reikia susirinkti daiktus ir kuo greičiau iš čia nešdintis, labai griežtai priėmus sprendimą. Taip pat, kad man reikia toliau keliauti į Braziliją. Nežinojau nei kur, nei pas ką, bet veiksmų planas ir kryptis buvo aiški.

 

Atsikėliau labai anksti. Visi dar miegojo. Greitai susipakavau visus daiktus ir iškart nusinešiau į pagrindinį namą, kur sutikau vieną iš mokinių, kuris ten gyveno ir iškart paprašiau, kad mane nuvežtu į miestą. Žinoma, tai paprastai tikrai niekas nepaleidžia. Jis pasikvietė mane pasikalbėti ir kalbėjomės gan ilgai, kol pamatė, kad mano sprendimas yra labai ryžtingas. Pasirodo, tuo pat metu, apie išvykimą galvojo dar viena mergina, kuri jau buvo mėnesį laiko ten ir jai jau buvo siūlyta mylėtis 4 kartus! Ji tai priėmė, kaip testą ar išbandymą, kad jai reikia atsisakyti ir tuomet ji parodys, kiek tvirta ji yra savyje ir pasiruošusi būti šamane. Tačiau po mano atvejo ji pamatė, kad tai visai ne testas! Tai vyksta iš tikrųjų ir jeigu ji liks, jai taip pat reikės padaryti šį dalyką.

 

Na aš išsiprašiau, kad mane išvežtų į miestą. Žinoma, turėjau važiuoti tiesiai į "maestro" namus, dar kartą pasikalbėti. Telefonu mane sujungė video pokalbyje su kita šamane Lietuve (ji man buvo kaip vyresnė sesė, kuria visą laiką labai pasitikėjau), ji man pasakojo, kas, kaip, dėl ko ir bandė man įrodyti, kad tai mano procesas apie nepasitikėjimą vyrais... Ant ko tikrai galima būtų užsikabinti, bet ne šįkart, kai gavau aiškias instrukcijas iš savo dvasios vedlių. Taigi pakankamai ilgai pabendravus, dar visi kartu važiavome pavalgyti. Bevalgant "maestro" bandė mane įtikinti sudalyvauti bent dar vieną naktį, po kurios man tikrai taps viskas aišku, kas, kaip ir kodėl, tačiau aš puikiai suvokiau, kad dar viena naktis su medicina reiškia erdvę jo magijai ir kerams, kurie 110% paveiks sąmone ir tikrai atrodys viskas gerai. Nesutikau ir paprašiau atiduoti pinigus. Jis bandė išsisukinėti, kad pinigų jau nebėra, nes išleido per avariją. Tačiau matė kokia tvirta aš esu savyje ir kad tikrai tuos pinigus man jis turės atiduoti. Dar nueidamas nuo stalo pasakė, kad jis yra vienintelis tikras vyras mano gyvenime. Omg... Kaip juokinga... Tikrai? :D

 

Žodžiu, pagaliau buvau viešbutyje ir sulaukiau žinutės ir tos merginos, kuri galvojo apie išvykimą, kad ji atvažiuoja pas mane ir taip pat išvykta iš jo! Kokia nuostabi naujiena! Padėjau dar vienai sielai ištrūkti. Labai gaila, bet mano draugė nusprendė pasilikti... Pasirodo ji jau buvo priėmusi "dovana" ir jai tikrai atrodė, kad čia gydanti esencija, kurios ji visą gyvenimą laukė. Jau praėjo metai, ji vis dar ten... Ir nieko negalima padaryti... Nieko neišeina padaryti prieš tokio galingumo kerus ir magiją...

 

Kitą dieną sulaukiau savo pinigų. Jis juos perdavė per vieną mano mylimiausių jo mokinių, šamanų, dėl kurio iš tikrųjų man labai liūdna, kad jis ten yra įkliuvęs, kai galėtų laisvai džiaugtis savo gyvenimu...

 

Iš tikrųjų liūdna dėl jų visų. Visi jo mokiniai labai nuostabūs žmonės. Galintis nešti labai daug šviesos ir padaryti nuostabių dalykų šiame pasaulyje. Na bet yra priežastis kodėl jų sielos pasirinko tokį kelią ir tokias stiprias sutartis su šiomis destruktyviomis energijomis, kurios veikia per šį šamaną.

 

Aš esu tik be galo dėkinga šiai patirčiai. Vis dėl to per tiek metų buvimo šioje bendruomenėje išmokau labai daug apie šamanizmą ir energijas. Taip pat turėjau galimybę garsiai informuoti kitus apie šios bendruomenės užkulisius, kas tikiuosi padės jau pritrauktiems žmonėms išsigryninti ar tikrai jiems reikia vykti į Peru ir būti šamanais? Galbūt jau dabar galite nešti šviesą ir meilę pasauliui be jokių super ypatingų iniciacijų?

 

Kitas dalykas, ką norėčiau užakcentuoti, kad gamtos medicina, augalų mama ajavaską yra visiškai neutralus įrankis, kuris gali būti naudojamas įvairiais tikslais. Ji kaip Dievas, neteisia ir nevertina. Todėl tai jokiu būdu nėra apie ajavaską. Tikrai pilna nuostabių šamanų, kurie dirba dorai ir tyrai, be jokio nori užvaldyti ar pasisavinti žmonių gyvenimus. Yra šamanų, kurie iš tikrųjų gydo ir padeda.

 

Tačiau tai kas vyksta šioje bendruomenėje vertinant iš šamanizmo prizmės yra pats didžiausias dvasinis nusikaltimas. Ajavaska plius seksualinė energija yra neįtikėtino galingumo įrankis, kuris gali sielas įtraukti ne vienai reinkarnacijai. Kaip tyrinėjau vėliau, tai tūkstančių gyvenimų sutartis. Užburta karma daugybei patyrimui, nebent ši sutartis bus nutraukta, to, kuris įsitraukė. Taigi būkite budrūs su kokiu šamanu renkatės dirbti. Labai tikiuosi mano istorija buvo naudinga ir galėjau jums pasitarnauti. Ačiū, kad esate. Ačiū sau už drąsą ir pasirinktus super ekstremalius patyrimus. Dėl jų turbūt visą savo karmą išsprendžiau per labai trumpą laiką :D Todėl einu mėgautis savo nuostabiu gyvenimu :D Ačiū už visas pamokas!

 

1,341 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page